Vår kundpolicy

Varför ska du välja DCIC framför andra? Nedan följer vårt recept för kundnytta – riktlinjer som uppskattas av våra Kunder.

 

  1. Tillgänglighet. Tanken är att DCIC alltid skall gå att nå. Att Du som Kund når fram direkt när behov finns, även på kort varsel när en fråga behöver ett snabbt svar, men utan att det tummas på leveranskvaliteten.
  2. Professionalitet. DCIC:s medarbetare utgår från en bred och lång branscherfarenhet. Förståelse av uppdragsgivarens behov och insikt i dess verksamhet skapar en grogrund för att konstruera rätt typ av frågor. Huvudsyftets frågeställningar besvaras och förädlas i en vidare mening till ny kunskap. Allt utifrån ett vetenskapligt perspektiv som ligger till grund för bättre beslut och handlingskraftiga åtgärder.
  3. Förtroende. Kundrelationen baseras på långsiktighet. Kundkontakten och resultatet från studien hålls strängt konfidentiellt.
  4. Innovation. DCIC omvärldsbevakar; trender och målgrupper – synvinklar och perspektiv. Till dig som Uppdragsgivare finner vi på detta sätt nya infallsvinklar och metodologiska angreppssätt. Detta ger dig ny, viktig och unik kunskap om befintliga och potentiella kundgrupper. Du ligger steget före dina konkurrenter.
  5. Prisvärdhet. Allt har visserligen ett pris, men DCIC har ringa overheadkostnader i sin verksamhet, vilket förhoppningsvis också resulterar till uppfattningen om en konkurrenskraftig prissättningsnivå. DCIC debiterar inte för ”in-house” konsultation; dvs. vi fungerar som ett bollplank till Dig när behov finns. Du vet vad du betalar för och får inga ”oväntade” överraskningar.